It is currently Fri Nov 16, 2018 6:01 am

All times are UTC [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Wed Sep 20, 2017 6:35 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Jul 07, 2017 7:45 pm
Posts: 323
Location: georgia
Gooby wrote:
omelette wrote:
I guess.. but over here im just considered another low IQ white male redneck. Im not ashamed to be a redneck though. USA should be white and Europe too. I want a black genocide.
You rednecks are great fellas! I love your accent. Your lifestyle is fun as hell too... driving your bikes in the swamps while shooting beer cans, deer and all those furry fuckers, oh and apes, i'm sorry i mean ''niggers''. Ain't that one heck of a lifestyle!



Yeah kind of like Trevor haha. I just lack the IED part. Wish I didn’t every time I see a fat-lipped orangutan acting like he owns this fucking country.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 20, 2017 7:05 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Mon Sep 30, 2013 1:09 pm
Posts: 5976
Location: Tenth Dimension
omelette wrote:
Gooby wrote:
omelette wrote:
I guess.. but over here im just considered another low IQ white male redneck. Im not ashamed to be a redneck though. USA should be white and Europe too. I want a black genocide.
You rednecks are great fellas! I love your accent. Your lifestyle is fun as hell too... driving your bikes in the swamps while shooting beer cans, deer and all those furry fuckers, oh and apes, i'm sorry i mean ''niggers''. Ain't that one heck of a lifestyle!



Yeah kind of like Trevor haha. I just lack the IED part. Wish I didn’t every time I see a fat-lipped orangutan acting like he owns this fucking country.

Uh huh... niggers sure are disgusting creatures. Rape statistics have gone sky high ever since niggers invaded Finland.

_________________
Leo Kasper - ''That's it... no one's gonna push you around, NO ONE!''
I mean it doesn't matter who I'm attracted to, it'll always be one sided due to me being ugly and having a small penis, ok? - wwinterj 2018


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 20, 2017 7:08 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Jul 07, 2017 7:45 pm
Posts: 323
Location: georgia
Gooby wrote:
omelette wrote:
Gooby wrote:
omelette wrote:
I guess.. but over here im just considered another low IQ white male redneck. Im not ashamed to be a redneck though. USA should be white and Europe too. I want a black genocide.
You rednecks are great fellas! I love your accent. Your lifestyle is fun as hell too... driving your bikes in the swamps while shooting beer cans, deer and all those furry fuckers, oh and apes, i'm sorry i mean ''niggers''. Ain't that one heck of a lifestyle!



Yeah kind of like Trevor haha. I just lack the IED part. Wish I didn’t every time I see a fat-lipped orangutan acting like he owns this fucking country.

Uh huh... niggers sure are disgusting creatures. Rape statistics have gone sky high ever since niggers invaded Finland.


Finland? Wow thats like a country where u least expect to see any sub humans around. Gooby if u ever decide to suicide (hope not bud) take a few niggers with u and help ur country.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 20, 2017 7:27 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Mon Sep 30, 2013 1:09 pm
Posts: 5976
Location: Tenth Dimension
omelette wrote:
Gooby wrote:
omelette wrote:
Gooby wrote:
omelette wrote:
I guess.. but over here im just considered another low IQ white male redneck. Im not ashamed to be a redneck though. USA should be white and Europe too. I want a black genocide.
You rednecks are great fellas! I love your accent. Your lifestyle is fun as hell too... driving your bikes in the swamps while shooting beer cans, deer and all those furry fuckers, oh and apes, i'm sorry i mean ''niggers''. Ain't that one heck of a lifestyle!



Yeah kind of like Trevor haha. I just lack the IED part. Wish I didn’t every time I see a fat-lipped orangutan acting like he owns this fucking country.

Uh huh... niggers sure are disgusting creatures. Rape statistics have gone sky high ever since niggers invaded Finland.


Finland? Wow thats like a country where u least expect to see any sub humans around. Gooby if u ever decide to suicide (hope not bud) take a few niggers with u and help ur country.

Yeah man we got a real nigger infestation going on here. Immigrant muslims and niggers come here to rape our beautiful gals and slacking off with our social welfare. I've literally never seen a nigger work here. Also, they're all fucking anorexically thin and weak. Even thinner than fucking me! Fuck them.. and yeah man when i finally kill myself (hopefully soon) i'll take a few niggers with me.

_________________
Leo Kasper - ''That's it... no one's gonna push you around, NO ONE!''
I mean it doesn't matter who I'm attracted to, it'll always be one sided due to me being ugly and having a small penis, ok? - wwinterj 2018


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 20, 2017 8:12 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Nov 26, 2010 3:25 am
Posts: 2833
Location: lsdshrooms@gmail.com
I got a question for ya, Gooby.

Let's say you're at a bar and some hot chick is eyeing you, and before you know it you're getting sucked off in the bathroom. She's got nice tits, big ass, etc. You're about 2 minutes away from nutting when she reveals that she's actually a dude. You notice a growing bulge in his/her pants. Do you finish or not?

_________________
Let he who is without gin, cast the first stoned.
Classic ProjectManhunt thread: viewtopic.php?f=1&t=10366&p=323589
Another ProjectManhunt funbag http://projectmanhunt.com/forums/viewto ... =1&t=11100

Zom-B wrote:
Wouldn't that be strange? To unmask someone and find they look exactly the same underneath.


viewtopic.php?f=1&t=11982


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 20, 2017 8:43 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Mon Sep 30, 2013 1:09 pm
Posts: 5976
Location: Tenth Dimension
relsseS wrote:
I got a question for ya, Gooby.

Let's say you're at a bar and some hot chick is eyeing you, and before you know it you're getting sucked off in the bathroom. She's got nice tits, big ass, etc. You're about 2 minutes away from nutting when she reveals that she's actually a dude. You notice a growing bulge in his/her pants. Do you finish or not?

Aaah... what the heck, i might as well cum in his mouth in that situation. Any hole's a goal, i'd say.

_________________
Leo Kasper - ''That's it... no one's gonna push you around, NO ONE!''
I mean it doesn't matter who I'm attracted to, it'll always be one sided due to me being ugly and having a small penis, ok? - wwinterj 2018


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 5:23 am 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Nov 26, 2010 3:25 am
Posts: 2833
Location: lsdshrooms@gmail.com
Better to regret doing it than to regret not doing it, eh? That's how I live.

Also I did get sucked off by a tranny before, it was pretty great tbh. We still keep in touch. Craigslist, man. She's asian and pretty damn passable if it means anything.

_________________
Let he who is without gin, cast the first stoned.
Classic ProjectManhunt thread: viewtopic.php?f=1&t=10366&p=323589
Another ProjectManhunt funbag http://projectmanhunt.com/forums/viewto ... =1&t=11100

Zom-B wrote:
Wouldn't that be strange? To unmask someone and find they look exactly the same underneath.


viewtopic.php?f=1&t=11982


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 8:43 am 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Sat Aug 06, 2016 12:43 am
Posts: 604
Location: Empire Bay
relsseS wrote:
Better to regret doing it than to regret not doing it, eh? That's how I live.

Also I did get sucked off by a tranny before, it was pretty great tbh. We still keep in touch. Craigslist, man. She's asian and pretty damn passable if it means anything.

picture?

_________________
Image
“You know, I think it's important to keep a balance in things. Yeah, balance, that's the right word. Cause the guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the one who wants too little from life, might not get anything at all.”

― Thomas Angelo


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 4:32 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Jul 07, 2017 7:45 pm
Posts: 323
Location: georgia
relsseS wrote:
Better to regret doing it than to regret not doing it, eh? That's how I live.

Also I did get sucked off by a tranny before, it was pretty great tbh. We still keep in touch. Craigslist, man. She's asian and pretty damn passable if it means anything.



I wouldn’t mind my cock getting sucked by a feminine tranny. I could even suck her dick, I don’t fucking care.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 5:02 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Nov 26, 2010 3:25 am
Posts: 2833
Location: lsdshrooms@gmail.com
I had to delete all pictures because my girlfriend sifts through my phone. I never had any nudes though, I'll save the next one. I tried sucking her dick once but it was a small asian dick and it was like sucking an index finger

_________________
Let he who is without gin, cast the first stoned.
Classic ProjectManhunt thread: viewtopic.php?f=1&t=10366&p=323589
Another ProjectManhunt funbag http://projectmanhunt.com/forums/viewto ... =1&t=11100

Zom-B wrote:
Wouldn't that be strange? To unmask someone and find they look exactly the same underneath.


viewtopic.php?f=1&t=11982


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 5:09 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Mon Sep 30, 2013 1:09 pm
Posts: 5976
Location: Tenth Dimension
relsseS wrote:
I had to delete all pictures because my girlfriend sifts through my phone. I never had any nudes though, I'll save the next one. I tried sucking her dick once but it was a small asian dick and it was like sucking an index finger

Image

_________________
Leo Kasper - ''That's it... no one's gonna push you around, NO ONE!''
I mean it doesn't matter who I'm attracted to, it'll always be one sided due to me being ugly and having a small penis, ok? - wwinterj 2018


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 5:19 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Jul 07, 2017 7:45 pm
Posts: 323
Location: georgia
Gooby wrote:
relsseS wrote:
I had to delete all pictures because my girlfriend sifts through my phone. I never had any nudes though, I'll save the next one. I tried sucking her dick once but it was a small asian dick and it was like sucking an index finger

Image


Why the fuck is she biting his foreskin?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 5:28 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Mon Sep 30, 2013 1:09 pm
Posts: 5976
Location: Tenth Dimension
omelette wrote:
Why the fuck is she biting his foreskin?

She's biting the whole tip of his cock. Why? I dunno. Japanese porn, i guess.

_________________
Leo Kasper - ''That's it... no one's gonna push you around, NO ONE!''
I mean it doesn't matter who I'm attracted to, it'll always be one sided due to me being ugly and having a small penis, ok? - wwinterj 2018


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 6:00 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Fri Jul 07, 2017 7:45 pm
Posts: 323
Location: georgia
Gooby wrote:
omelette wrote:
Why the fuck is she biting his foreskin?

She's biting the whole tip of his cock. Why? I dunno. Japanese porn, i guess.


I actually started fantasizing about fucking a tranny. Here in deep south you can't get a girl that you can actually call a female because they're all deformed old hookers or just fucking ugly in general. Might have to find myself a tranny to bang. :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 21, 2017 6:15 pm 
Offline
Registered Member
User avatar

Joined: Mon Sep 30, 2013 1:09 pm
Posts: 5976
Location: Tenth Dimension
omelette wrote:
Gooby wrote:
omelette wrote:
Why the fuck is she biting his foreskin?

She's biting the whole tip of his cock. Why? I dunno. Japanese porn, i guess.


I actually started fantasizing about fucking a tranny. Here in deep south you can't get a girl that you can actually call a female because they're all deformed old hookers or just fucking ugly in general. Might have to find myself a tranny to bang. :lol:

Just buy one of those 1000$ costing luxus fuckdolls. They look real enough.

_________________
Leo Kasper - ''That's it... no one's gonna push you around, NO ONE!''
I mean it doesn't matter who I'm attracted to, it'll always be one sided due to me being ugly and having a small penis, ok? - wwinterj 2018


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group